Odpowiedzi

2009-09-29T19:36:30+02:00
1. Internet to zagrożenie:
- coraz częściej spotykamy się z przemoca przez internet.
- pedofilia
- dostęp do zabronionych stron (chodzi mi o 18+)
- hackerstwo
- wyłudzanie danych osobowych
- spam, phishing, i tak wg mnie zwane noobostwo, pokemony i dzieci neo ( czyli źle pisane wyrazy, błędy ortograficzne i to mnóstwo!, przez to nasza pamięć zapamiętuje takie wyrazy, źle napisane, w złej formie, i przez to my ubolewamy nad tym.
Szansa:
- na wygodniejsze życie ( typu że można coś kupić szybko, bez wychodzenia z domu)
- praca przez internet
- mnóstwo informacji
- szybko i wygodnie, dostęp do wielu encyklopedii, źródeł informacji
- Telewizja przez internet
- korespondencja na chatach, lub pocztach z innymi ludzmi
2009-09-29T19:38:02+02:00
Szansa:
-zdobywanie wiedzy (encyklopedie, słowniki na stronach www)
-zdobywanie informacji, nowinek ze swiata (np.gazety internetowe takie jak WP, onet...) co jest moim zdaniem praktyczniejsze niż kupowanie codziennie prasy.
-dzięki internetowi (znaczy stronom www) nie ruszając się z domu można zrobic zakupy, wysłać kwiaty...
-można również śledzić swoje konto w banku, dokonywać transakcji, przelewać pieniądze itp...
-można wysłuchać muzykę, obejrzeć fragment filmu...

Zagrożenie:
-pedofilia
-istnieją strony 'dla dorosłych' gdzie jednak dostęp mają też dzieci, ponieważ nie wszystkie strony mają zabezpieczenia.
-internet coraz częściej poprzez gry online uzależnia młodych użytkowników od grania, przez co odpuszczają sobie naukę i więcej czasu przeznaczają na gry.

Pozdrawiam ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T19:38:41+02:00
ZAGROŻENIA:
*internetowe pogaduszki na czacie
*uzależnia (tracenie sprawności fizycznej, pogarszający się wzrok )
*zagrożenie spowodowane obniżeniem moralności (pedofilia, treści pornograficzne)
*piractwo, łamanie prawa (ściąganie plików filmowych i muzycznych)
*wirusy komputerowe

SZANSA:
*żródło informacji
*komunikacja
*rozrywka
*ułatwienie życia (np. zakupy bez wychodzenia z domu)