Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:51:56+01:00
Mineral to pierwiastek lub zwiazek chemiczny powstaky w sposob naturalny
skaly - zespol mineralow
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:53:02+01:00
- skała jest to nagromadzenie minerałów powstałych w naturalny sposób;) a minerał to pierwiastek, związek lub jednorodna mieszanina związków powstała naturalnie;) mam poprawke z geologii;P więc mam notatki;D