Rozwiąż:
Zad.1. Odwrotnością lczby 1 i jedna trzecia( w ułamki) to ................. .
Zad.2. Kąt ostry trapezu rónoramiennego ma miare 30* (* to stopnie) . Miara kąta rozwartego tego trapezu wynosi:
a) 130* b) jest za malo danych zeby to ustalić c)140* d)150*

Zad.3. Powierzchnia 0,23 hektara to:
a. 23 ary b. 2,3 ara c. 230 arów d. 0.023 ara

Zad.4.Jeden bok równoległoboku ma 90cm, a drugi jest o 10% krótszy . Oblicz obwód tego równolegloboku. Zapisz obliczenia . ; DD



Prosze o rozwiazanie tego jak najszybciej . ;DD . Z góy bardzo dziękuje ; *

Wydaje mi sie niby proste, ale mam 2 z matmy wiec nie umiem . rozwiazcie prosze ; DD ;

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:59:20+01:00
Zad1

1⅓=4/3 wiec odwrotnosc to 3/4

Zad2
d) 150 - miara przeciwleglych katow wynosi 180 stopni

Zad3
a) 23 ary - poniewaz 1ha=100arow

Zad4
90 x 10%=9
90-9=81
90+90+81+81=342[cm]
2010-01-19T18:01:20+01:00
1.3/4
2.360*-2razy30*=300* 300/2=150* d.
3.a
4.90-90*10%=90-9=81cm
0b=2*90+2*81=342cm.
2010-01-19T18:04:10+01:00
1. trzy czwarte (3/4)
2. d) 150*
3.a)
4. a=90cm
b=81cm
Obw.= 2a+2b
Obw=342cm