Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:00:43+01:00
Z zabytków,z przyrody, z naszej histori, ze jan pawełII był papieżem
2010-01-19T18:01:34+01:00
Uwazam, ze my Polacy mozemy byc dumni z wielu rzeczy . Np.
1.Jan Paweł II papież.
2. Adam malysz ,
3. jestesmy waleczny narodem
4. jestesmy pokorni . nauczyla nas tego historia
5. nasz kraj wiele przyniósł dla naszego rozwoju i wogóle .
tylle wystarczy ; DD ; *8
pozdrowionka ; DD