Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:58:34+01:00
0,5x+0,1y=70}
x-0,2y=60}

0,5x+0,1y=70 |-0,5x
0,1y=70-0,5x |*10
y=700-5x

x-0,2*(700-5x)=60
x-140+x=60 |+140
2x=200 |/2
x=100

0,5*100+0,1y=70
50+0,1y=70 |-50
0,1y=20 |*10
y=200
4 5 4
2010-01-19T18:00:12+01:00
½x+0,1y=70 |*2
x-0,2y=60

x+0,2y=140
x=60+0,2y

60+0,2y+0,2y=140
0,2y+0,2y=140-60
0,4y=80
y=200

x-0,2*200=60
x-40=60
x=60+40
x=100
21 4 21