Oblicz:
a) powiększenie obiektu, jeżeli do obserwacji użyto okularu o 12-krotnym powiększeniu i obiektywu o 5-krotnym powiękzeniu.

b) powiększenie obiektywu, jeżeli do obserwacji użyro okularu o 12-krotnyk powiększeniu, a obserwowany obiekt został powiększony 120 razy.

c) powiększenie okularu, jeżeli do obserwacji użyto obiektywu o 40-krotnym powi.ększeniu, a obserwowany oboiekt został powiększony 400 razy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T19:52:06+02:00
A)12*5=60
b)120:12=10
c)400:40=10
179 4 179
  • Użytkownik Zadane
2009-09-29T21:19:01+02:00
A) 60 razy
b)10 razy
c) 10 razy
68 3 68