Odpowiedzi

2010-01-19T18:07:24+01:00
Najbardziej popularny płaz to...(żaba).
Płazy mają...skórę(wilgotną).
Ile płazów jest chronionych w Polsce?(wszystkie)
Najmniejszy płaz to żabk...(kubańska)
Płazy posiadają gruczoły śluzowe i ...(jadowe)
Płazy oddychają przez skrzela i ...(płuca)

NIestety nic więcej nie mogłam wymyślić(powodzenia);D
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:22:01+01:00
1.beznoGie
2. skóRa
3. czwOro
4. liMfatyczny
5.żAby
6 jeDną
7. tAk

8.Pni
9. gruczoŁy
10. kijAnki
11. śluZowe
12. pustYnnego

1. Płazy nieposiadające kończyn:
2. Jedną z charakterystycznych cech płazów jest wilgotna ...
3. Ilu nożne są płazy?
4. Inaczej układ krwionośny.
5. Często mylone z ropuchami.Ile komór posiada serce płazów?
6. Ile komór ma serce żab?
7. Czy płazy są drapieżnikami?

8. Kład limfatyczny tych zwierząt składa sie m. in. z głównych .... limfatycznych,
9. Ropucha posiada także ..... jadowe
10. Dzieci żaby to ....
11.W skórze tych zwierząt znajdują się liczne gruczoły ...
12. Nieliczne przystosowały się do środowiska .........

HASŁO: GROMADA PŁAZY
4 4 4
2010-01-19T18:32:03+01:00
roPuchy 1.Najbardziej rozprzestrzeniona grupa płazów
PŁuc 2.Płazy nie mają
żAba 3.Składa jaja w wodzie
drZewołazy 4.Płazy które chodzą po drzewach
frYnosomy 5.Zwane czasami ropuchami rogatymi
żółW skórzasty 6.największy z wszystkich zółwimorskich
wOdny 7.Jaki tryb życia prowadzi żółw skórzasty?
jaD 8.Może być śmiertelny
waraN 9.Największa jaszczurka świata
skrzEk 10.Składają go żaby

HASŁO:PŁAZY WODNE

3 2 3