Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:02:41+01:00
Od Afrodyty prosiłabym o pieknosc, po prostu po to bym była piękna, od Ateny- mądrość, żebym miała tylko szóstki, a w najgorszym wypadku piątki i od Zeusa bym prosiła o władze.
2010-01-19T18:15:05+01:00
Prosiłabym Atenę o mądrość, byłabym mądra, umiała wszystko na lekcje i nie musiała się uczyć. Po prostu byłabym najmądrzejsza xd.
Prosiłabym też Afrodytę o piękno. Byłabym piękna i... nie wiem. xdd.
Prosiłabym też Dzeusa o władzę. Byłabym boginiąą świata. Ah... Hehhe.xdd