1Nazwa enzymu 2Narząd produkujący enzym 3działanie enzymu
1pepsyna 2 ...... 3 ....
1...... 2 ...... 3 rozkład tłuszczu
1......... 2.......... 3..........
1........ 2trzustka 3........

w miejsce kropek trzeba wspisać rozwiazanie
to na jutro wiec prosze o szybka odpowiedz i góry bardzo dziękuje : )

2

Odpowiedzi

2010-01-19T18:04:50+01:00
1pepsyna 2pepsynogen(z żołądka + HCL) 3rozkład białek
1lipaza trzustkowa 2 trzustka 3 rozkład tłuszczów
1 amylaza ślinowa 2 ślinianki 3 rozkład cukrów
1 sok trzustkowy 2 trzustka 3 rozkład cukrów i tłuszczów

Liczę na naj:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:06:02+01:00
1pepsyna 2 ..sok zołądkowy.... 3 ...rozkład białek.
1......lipaza 2 sok trzustkowy...... 3 rozkład tłuszczu
1..amylaza....... 2...sok trzustkowy....... 3........rozkład cukrów..
1,sok trzustkowy 2 trzustka 3 rozkład cukrów i tłuszczów


Licze na naj ;***:)

1 5 1