Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:03:47+01:00
Wyjaśnienia:
amen- niech się stanie
ekumenizm- dążenie do jedności zjednoczenia Chrześcijan
Allach-bóg religii Islamu
dekalog- 10 przykazań Bożych.

Proszę ;)
3 3 3
2010-01-19T19:06:44+01:00
Amen zawsze na końcu modlitwy oznacza "na pewno", "wierność".

ekumenizm ruch dążący do zjednoczenia wszystkich wyznań.

Allach słowo oznaczające Boga jedynego.

dekalog to inaczej 10 Przykazań Bożych.

1 1 1