Uzupełnij tekst...
Grecy dużą wagą przywiązywali do sprawności fizycznej. Z tego powodu często organizowali zawody............. . Najważniejszymi z nich były................ ,odbywające się co cztery lata w ............. . W zmaganiach mogli uczestniczyć wyłącznie........... . Do popularnych dyscyplin należał pięciobój,w skład którego wchodziły bieg,rzut oszczepem,................,skok w dal i zapasy.
Nagrody dla zwycięskich zawodników wręczano.............dnia igrzysk. Otrzymywali oni wieńce z gałązek drzewa.............., które rosło w świętym gaju............... . Mieszkańcy Grecji uważali zwycięzców za................ . Według historyków pierwsze igrzyska olimpijskie odbyły się w.............. r.p.n.e.

Z góry dzięki;)

3

Odpowiedzi

2010-01-19T18:14:03+01:00
Sportowe , igrzyska , Atenach, mężczyźni , - , trzeciego ,oliwnego(?), Afrodyty , - , 776
15 1 15
2010-01-19T18:18:07+01:00
1 sportowe
2olimpiady
3 Olimpii
4 mężczyźni
5 dyskiem
6 piątego
7 oliwnego
8 Zeusa
9 bohaterów
10 776 r. p. n. e
liczę na naj to wyzej jest zle na bank mozes mi wiezyc mam starych historykow wiec wiem XD
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:32:49+01:00
1.sportowe 2.olimpiady 3.Olimpii 4.mężczyźni 5.dyskiem 6.piątego 7.oliwnego
8.Zeusa 9.bohaterów 10. 776 roku p.n.e



MAM NADZIEJE NA NAJ !
25 4 25