Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:13:51+01:00
To chyba logiczne ;>
Mogło się dopiero wtedy rozwijać, bo Polska była już niepodległa. Wcześniej nie było takiej możliwości, bo zaborcy nie dopuściliby do propagowania polskości i kultury polskiej, a w czasie I WŚ nikt o tym nawet nie myślał - była to pierwsza od ponad 150 lat szansa na odseparowanie się od zaborców.
54 4 54
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:13:57+01:00
Poniewaz wczesniej byla wojna i polska byla po rozbiorach nikt nie chcial zajmowac sie takimi rzeczami skoro ludzie gineli
polska wtedy musiala sie bronic dopiero po 1 wojnie swiatowej wszystkie instytucje mogły być budowane
39 4 39