Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:12:33+01:00
Hmm.. może umiejętność robienia zakupów.
-grabienia liści
-odśnieżanie dróg
-przynoszenie gazet osobom starszym
-wyprowadzenie psa
2010-01-19T18:13:16+01:00
Mozesz narysować jak dajesz pieniądze zebrakowi i jak go zapraszasz do domu na zimną noc
2010-01-19T18:13:41+01:00
Możesz napszykład jak potrafiszgrać na gitarze to narysuj siebie jak pomagasz komuś się uczć