Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:16:49+01:00
1m kwadratowy to 10 000 cm kwadratowych
1 cm kwadratowy to 100mmkwadratowych
1a = 100 m kwadratowych
1km kwadratowy to 1 000 000 m kwadratowych
1m=0,000001 km kwadratowego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:17:02+01:00
1m² - 10000cm²
1cm² - 0,01 dm²
1a – 100m²
1m² - 0,000001 km²
4 5 4
2010-01-19T21:35:20+01:00
1m² - 10000cm²
1cm² - 0,01 dm²
1a – 100m²
1m² - 0,000001 km²

Mam nadzieję, że się przyda:)