Odpowiedzi

2010-01-19T18:17:56+01:00
Pokarm w postaci ryb itp.
wydobywanie ropy naftowej
wypoczynek i relaks
srodowisko do zycia wielu stworzen
turystyka
sol morska
przewoz ludzi
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:18:00+01:00
Dostarcza wody
dostarcza pokarmu
oferuje wypoczynek
źródło energii
jest źródłem surowców(ropa naftowa)
dzięki niemu istnieje życie na Ziemi
dzięki niemu mamy łączność z innymi państwami
Liczę na naj
ostatnio pisałam to na lekcji ;D
76 4 76