Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T19:54:24+02:00
6x-3+4y-8=9
10x-2+3y=15x+5y+2

6x+4y=20
10x+3y-15x-5y=4

6x+4y=20
-5x-2y=4 | *2

6x+4y=20
-10x-4y=8
_________
-4x=28 | /-4
x=-7

6*(-7)+4y=20
-42+4y=20
4y=20+42
4y=62 | /4
y=15.5

x=-7
y=15.5
1 4 1
2009-09-29T20:34:33+02:00
Rozwiąż układ równań
3(2x-1)+4(y-2)=9
2(5x-1)+3y=5(3x+y)+2

6x-3+4y-8=9
10x-2+3y=15x+5y+2

6x+4y=20
10x+3y-15x-5y=4

6x+4y=20
-5x-2y=4 /razy2
dodajemy stronami
6x+4y=20
-10x-4y=8
--------------------
-4x=28 /:(-4)
x=-7

6*(-7)+4y=20
-42+4y=20
4y=20+42
4y=62 | /4
y=15.5

x=-7
y=15.5
1 3 1
2009-09-29T22:14:03+02:00
6x-3+4y-8=9
10x-2+3y=15x+5y+2

6x+4y=20
10x+3y-15x-5y=4

6x+4y=20
-5x-2y=4 | *2

6x+4y=20
-10x-4y=8
_________
-4x=28 | /-4
x=-7

6*(-7)+4y=20
-42+4y=20
4y=20+42
4y=62 | /4
y=15.5

x=-7
y=15.5
1 3 1