Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:20:42+01:00
Die Garderobe - szatnia
die Schulbibliothek - biblioteka
die Toilette - toaleta
die Mansa - stołówka
die Cafeteria - kawiarenka
die Sporthalle - Sala sportowa
das Sekretariat - sekretariat
das Lehrerzimmer - pokój nauczycielski
der/den Fremdsprachenraum - sala języka obecego
der/den Computerraum - sala komputerowa
20 3 20
2010-01-19T18:21:02+01:00
Die Aula - aula
das Lehrerzimmer - pokój nauczycielski
die Mensa - stołówka
die Schulbibliothek - biblioteka szkolna
das Sekretariat - sekretariat
die Sporthalle - sala gimnastyczna
die Toilette - toaleta
der Fremdsprachenraum - sala języka obcego
der Computerraum - sala komputerowa
13 3 13
2010-01-19T18:24:32+01:00
Sala - Saal
stołowka - Speisesaal
korytarz - Korridor
sala gimnastyczna - Turnhalle
szatnia - Kleiderablage
toaleta - Toilette
12 2 12