Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:22:28+01:00
- Czemu tak traktujesz zwierzę?! Co ono Ci zrobiło? Czemu jest winne? Ono też ma uczucia je też to boli! Nie bądź tyranem! Co byś zrobił(a) jakby Cb tak potraktowali!? Przyjemnie by Ci było??

Proszę ;)
2010-01-19T18:23:54+01:00
Powiedział bym żeby przestał, jakby nie przestał zadzwoniłbym na policje, następnie zwierze oddałbym do weterynarza a potem wytłumaczyłbym mu w sądzie że go to bolało i czy też by chciał aby mu zrobiono krzywde taką samą jaką zrobiłby temu zwierzęciu

do zzkasiuniazz;
zwierzęta nie mają uczuć (chyba że w bajkach) tylko posiadają instynkty