Radek ma x lat i ejst o 5 lat starszy od Marka i 3 razy mlodszy od Filipa.

a) Ile lat ma Marek a ile Filip
b)Ile lat bedzie mial Marek za 7lat?
c) Ile lat mial Radek gdy urodzil sie Marek ?
d) O ile lat filip jest starszy od Radka?
e)Ile lat mioal filip gdy urodzil sie Marek ?

Zalezy na czasie z gory Thx;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:22:06+01:00
A)Marek : x-5 Filip: 3x
b) x-5+7 =x+2
c)Ix-(x-5)= x-x+5=5
d)2x
e) Ile lat miał Filip , gdy urodził się marek?
x-5 -wiek Marka
3x -wiek Filipa

x-5=0
x=5
3x=3*5=15lat
155 4 155
2010-01-19T18:23:01+01:00
A) marek x-5
Filip x+2
b)x+2
c)5
d)2x
e)2x+5
62 3 62
2010-01-19T18:24:37+01:00
A)
Radek x
Marek x-5
Filip 3x
b)
(x-5)+7=x+2
c)
x-(x-5)
d)
3x-x
e)
3x-(x-5)
112 4 112