Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:27:01+01:00
Pierwszy człon:
20km - 1h
5km - x
...co nam daje:
x = 1/4 h

Drugi człon:
16km - 1h
12km - x
...co nam daje:
x = 3/4 h

1/4 h + 3/4 h = 1 h

Czyli jechał godzinę.
1 2 1
2010-01-19T18:43:48+01:00
20km:4 =5km
/
1godz=60min:4= 15min ,czyli 5km w 15 min

16km:4 =4km
/
1godz=60min:4 =15min
4km x 3 = 12 km
15min x 3 = 45min ,czyli 12km w 45 min

Trase pokonał w 1godz.