Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:27:45+01:00
Jestem wysokim blondym.Mam 17 lat i ciemna karnacje skóry.Mam zgrabny nos i zielone oczy.Nosze dżinsy i niebieską flanelową koszule.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:30:30+01:00
Mój wygląd:
Jestem wysoka, ponieważ mam 170cm wzrostu.Mam jasny kolor cery i garbaty nos. Moje ciemne włosy pieknie kontrastują się z jasnymi,niebieskimi oczami. Najczęściej ubiram się w czarne,wąskie dżinsy, ciemny sweter i czarne trampki.
1 5 1