Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:28:01+01:00
Miary przeciwleglych katow maja miare 100 stopni wiec pozostale miary katow to: 100,80,80 (stopni)
2010-01-19T18:28:33+01:00
Skoro trapez jest równoramienny, to dwa kąty będą miały 100 stopni i dwa kąty po 80 stopni.
2010-01-19T18:29:33+01:00
Skoro jeden ma 100 stopni to ten naprzeci niego też ma 100 stopni ponieważ taka jest definicja

360-200=160

i te 160 stopni dzielisz na te dwa kąty co co zostały a muszą mieć po tyle samo stopni więc 160:2=80 stopni

gotowe