Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:32:43+01:00
Gospodarcza działalność człowieka stanowi wiele zagrożeń dla życia w wodzie. Jednym z nich jest wydobycie surowców. Inne to np.: katastrofy tankowców, połowy ryb, małż muszli.
1 1 1
2010-01-19T18:33:15+01:00
Niektóre ryby mogą wyginąc
-Wycieki tankowców zanieczyszczją środowisko oraz zabijają wiele stworzeń
tyle wymyśliłam myśle że pomogłam