Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:30:46+01:00
Jedna cecha to na pewno wielkosc. Druga to to, ze morza to wody słone, a jeziora słodkie....a trzecia mysle, ze moze na przyklad srodowiskiem, czyli zyja w nich inne organizmy. Na pewno roznia sie tez miejscem wystepowania.
licze na naj (;
3 5 3
2010-01-19T18:33:21+01:00
Morza są większe od jezior. W morzu znajduje sie woda słona a w jeziorach nie oraz organizmami w nich żyjącymi,w Morzach jest większe bogactwo fauny.
2 5 2