Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:33:43+01:00
Lekarz pierwszego kontaktu, który da skierowanie do szpitala na potrzebne badania( płukanie żołądka) ! Zatrucia grzybami nie powinniśmy lekceważyć !!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:34:42+01:00


Postępowanie polega na sprowokowaniu wymiotów jeszcze w okresie bezobjawowym oraz na przewiezieniu chorego do szpitala z odziałem zatruć. We wszystkich przypadkach jednocześnie leczyć osoby, które zjadły tę samą potrawę z grzybów, mimo że nie zgłaszają dolegliwości.
4 4 4