Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:37:02+01:00
Trapez prostokątny
Jestem sobie trapez mały,
gdzie kąt prosty u podstawy
tworzy boki prostopadłe,
ale tylko dwa nie cztery,
więc nie róbcie tu afery,
bo następna para boków,
oczywiście równo leży
równolegle jak należy.
Więc powtarzam po raz piąty,
jestem trapez prostokątny.
36 4 36
2010-01-19T18:39:24+01:00
Duży, mały- zawsze doskonały.
Jego pole obliczysz raz dwa!
Proste jest : (a+b) * h dzielone na 2!
Więc nie miej już kłopotów z trapezikiem,
choć jest niezłym chochlikiem!

:D WYMYŚLONE!
16 4 16