Odpowiedzi

2010-01-19T18:35:07+01:00
Skoro jeden kąt ma 100 stopni to ten naprzeciw niego też musi mieć 100 stopni bo tak jest w definicji a więc 100+100=200 stopni
360-200=160

i te 160 stopni musisz podzielic między 2 kąty a one też muszą mieć po tyle samo stopni
więc 160:2=80
koniec
2010-01-19T18:35:13+01:00
Dwa kąty mają po 100 stopni, a pozostałe dwa kąty mają po 80 stopni.

360-(100+100)=360-200=160
160:2=80
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:35:52+01:00
Jeżeli jeden kąt ma 100 stopni, a wiemy że jest to trapez równoramienny czyli ma równe ramiona to drugi kąt ma też 100 stopni. Trapez ma w sumie 360 stopni, wiec jeśli dodamy te 100stopni+100stopni=200 stopni
od 360 stopni nalezy- 200 stopni= 160 stopni i to należy podzielić na 2(bo są dwa kąty) daję na wynik 80stopni
odp. Pozostałe kąty maja: 80, 80 i 100 stopni.
Mam nadziejee, że dobrze:)
1 5 1