71./51 matematyka z plusem klasa I gim.
a)Zamień na centymetry kwadratowe (*):
240mm*
175000mm*
0,4dm*
12dm*
21,15dm*
0,012m*
1,03m*
112,5m*

b)Zamień na metry kwadratowe:
452000cm*
18000cm*
7185dm*
164000dm*
42,5a
0,2ha
1,05ha
0,07km*

c)Zamień na ary:
14m*
2700m*
12730m*
0,4ha
1,35ha
12,5ha
0,007km*
1,2km*

d)Zamień na hektary:
174500m*
2105000m*
30a
290a
102000a
0,75km*
1,6km*
21,5km*
Dam może coś w zamian

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:45:35+01:00
1)240 mm² = 2,4cm²
175000 mm² = 1750cm²
0,4dm* = 40cm²
12dm* = 1200cm²
21,15dm* = 2115 cm²
0,012m* = 120 cm²
1,03m* 10300 cm²
112,5m* = 1125000 cm²

2)452000cm* = 45,2
18000cm* =1,8
7185dm* =71,85
164000dm* =1640
42,5a = 4250
0,2ha = 2000
1,05ha = 10500
0,07km* = 70000

3)14m* = 0,14
2700m* = 270
12730m* = 127,3
0,4ha = 400
1,35ha = 1350
12,5ha = 12500
0,007km* = 70
1,2km* = 12000

4)174500m* = 17,45
2105000m* = 210,5
30a = 0,3
290a = 2,9
102000a = 1020
0,75km* = 75
1,6km* = 160
21,5km* = 2150



18 3 18
2010-01-19T18:46:19+01:00
240mm* = 2,4 cm
175000mm* = 1750 cm
0,4dm* = 40 cm
12dm* = 1200 cm
21,15dm* = 2115 cm
0,012m* = 120 cm
1,03m* = 10300 cm
112,5m* = 1125000 cm

b)Zamień na metry kwadratowe:
452000cm* = 45,2 m
18000cm* = 1,8 m
7185dm* = 71,85 m
164000dm* = 1640 m
42,5a = 4250 m
0,2ha = 2000 m
1,05ha = 10500 m
0,07km* = 70000 m

c)Zamień na ary:
14m* = 0,14 a
2700m* = 27 a
12730m* = 127,3 a
0,4ha = 40 a
1,35ha = 135 a
12,5ha = 1250 a
0,007km* = 70 a
1,2km* = 12000 a

d)Zamień na hektary:
174500m* = 17,45 ha
2105000m* 210,5 ha
30a = 0,3 ha
290a = 2,9 ha
102000a = 1020 ha
0,75km* = 75 ha
1,6km* = 160 ha
21,5km* = 2150 ha
11 3 11
2010-01-19T21:37:56+01:00
A)Zamień na centymetry kwadratowe
240mm* = 2,4 cm
175000mm* = 1750 cm
0,4dm* = 40 cm
12dm* = 1200 cm
21,15dm* = 2115 cm
0,012m* = 120 cm
1,03m* = 10300 cm
112,5m* = 1125000 cm

b)Zamień na metry kwadratowe:
452000cm* = 45,2 m
18000cm* = 1,8 m
7185dm* = 71,85 m
164000dm* = 1640 m
42,5a = 4250 m
0,2ha = 2000 m
1,05ha = 10500 m
0,07km* = 70000 m

c)Zamień na ary:
14m* = 0,14 a
2700m* = 27 a
12730m* = 127,3 a
0,4ha = 40 a
1,35ha = 135 a
12,5ha = 1250 a
0,007km* = 70 a
1,2km* = 12000 a

d)Zamień na hektary:
174500m* = 17,45 ha
2105000m* 210,5 ha
30a = 0,3 ha
290a = 2,9 ha
102000a = 1020 ha
0,75km* = 75 ha
1,6km* = 160 ha
21,5km* = 2150 ha
5 3 5