Na zajęcia sportowe Andzre przeznacza cztery i jedna czwartą godziny w tygodniu.W nowym roku postanowil podniesc swoją sprawnosć fizyczną i przedłużyc czas na sport o 45 minut tygodnowo.ile godzin w tygodniu Andzrej przeznaczy teraz na zajecia sportowe. Prosze o obliczenie a nie samą odpowiedz !!!

3

Odpowiedzi

2010-01-19T18:39:01+01:00
4 i 1/4 h tygodniowo
+
45 min tygodniowo

45 min = 45:60 h = 0,75 h

4 i 1/4 h = 4,25 h
4,25 h + 0,75 h = 5 h

Poświęca 5 godzin tygodniowo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:39:03+01:00
4¼ godz. = 255 min

255min + 45min = 300min

300min = 5h

Andrzej przeznaczy teraz 5h tygodniowo na zajęcia sportowe.
2010-01-19T21:19:10+01:00
4 i 1/4 godziny=4 godz i 15 min
4 godz i 15 min + 45min= 5 godzin
w nowym roku andrzej przeznaczy na sport 5 godzin tygodniowo.