BAAARDZO PROSZĘ o pomoc na kilka zadań z przyrody:
Podaj kilka przykładów mieszaniny jednorodnej i nie jednorodnej.
Wyjaśnij, w jaki sposób można sprawdzić obecność powietrza.
Wymień znane przykłady procesów spalania
PROSZĘ O POMOC. NA JUTRO !!!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-19T18:41:30+01:00
Mieszanina nie jednorodna- np.
-woda z sokiem
-woda z olejem
-pieprz i sól
-woda i piasek
-płatki róz i kakao ;)

mieszanina jednorodna- np.
-herbata z cukrem
-woda z sokiem
-woda z płynem do mycia naczyń
-kawa rozpuszczalna ze śmietanką
-woda z mydłem

spalanie węgla :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:44:24+01:00
Mieszaniny jednorodne:woda z cukrem,woda z atramentem,woda z solą
Mieszaniny niejednorodne: groch z ryżem,kreda z solą,opiłki żelaza z pokruszoną siarką
Powietrze można wykryć chuhając na szybę,a ona zaparuje.