Odpowiedzi

2010-01-19T18:39:42+01:00
Bóg powołał Mojżesza objawiając mu się jako krzew pający się,
2010-01-19T18:40:02+01:00
Wezwał go na górę Synaj i dał mu dekalog(10 przykazań). Wcześniej ukazał mu się płonąc krzak na środku pustyni z którego przemawiał Bóg.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:41:33+01:00
Bóg powołał Mojżesza mówiąc "Dosyć napatrzyłem się na udrękę ludu mego w Egipcie (...) idź przeto teraz (...) i wyprowadź lud mój Izraela z Egiptu" (Wj 3,7a.10).