Odpowiedzi

2010-01-19T18:55:52+01:00
To liczba 84

84-36=48

48
84
=
przestawione :)
Pozdro ;*
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:59:09+01:00
X - y = 4 -----> x = y+4 ,
gdzie x - cyfra dziesiątek , y - cyfra jedności
(10x +y ) - 36 = 10 y + x
--------------------------------
10(y+4) + y - 36 = 10y + y + 4
11y +4 = 11 y + 4
11y = 11 y
Zatem y może być dowolne , ale x = y + 4
Odp.51,62,73,84,95


12 2 12