Odpowiedzi

2010-01-19T18:41:11+01:00
Zaskroniec,żmija,Wąż zbożowy,Wąż mahoniowy,Wąż chiński,Pyton królewski,Pyton tygrysi,Pyton zielony,Boa Dusiciel
2010-01-19T18:43:26+01:00
1. żółw błotny
2. jaszczurka zwinka
3. jaszczurka żyworodna
4. jaszczurka zielona
5. padalec zwyczajny
6. zaskroniec zwyczajny
7. wąż Eskulapa
8. gniewosz plamisty
9. żmija zygzakakowata
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:43:38+01:00
Gekon
boa dusiciel
kameleon
krokodyl
traszka
serpentes (węże)
waran z Komodo
agama brodata