Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:42:04+01:00
(-2)x(-3)x4=24
(-8)x(-6)x(-2)=-96
15x(-7)x3=-315
(-7)x8x(-5)= -280
2010-01-19T18:43:17+01:00
A) (-2) * (-3) * 4 = 6 * 4 = 24
b) (-8)x(-6)x(-2)= 48 * (-2) = (-96)
c)15x(-7)x3= (-105) * 3 = (-315)
d) (-7)x8x(-5)= (-56) * (-5) = 280
2010-01-19T18:43:37+01:00
(-2)*(-3)*4=6*4=24
(-8)*(-6)*(-2)=48*(-2)=(-96)
15*(-7)*3=(-105)*3=(-315)
(-7)*8*(-5)=(-56)*(-5)=280