Odpowiedzi

2009-09-29T19:55:16+02:00
Ścioganie jest nagganym czynem poniewaz przez scioganie nie ucZYmy sie ale to takze jest nie sprawiedliwe co w stosunku do tych cio sie ucza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T20:03:47+02:00
Według mnie ściąganie, jest nagannym czynem. Jednym tego powodem jest to, że oszukujemy nauczycieli i samych siebie. Wkońcu uczymy się dla siebie, a nie dla innych więc po co ściągać? Lepiej się nauczyć i umieć na przyszłość, a na pewno to się nam przyda. Ściągając nic nie wyniesiemy z szkoły, a chodzimy do niej po to żeby się czegoś nauczyć.

Myślę, że pomogłam. Pozdrawiam :)
1 5 1
2009-09-29T21:54:19+02:00
Moim zdaniem ściaganie jest czynnem nagannym poniewaz uczymy sie dla samych siebie zeby pózniej coś jeszcze wiedzieć a poprzez sciaganie oszukujemy siebie i nauczycieli.


Mam nadzieje że pomogłam :)
1 5 1