Odpowiedzi

2010-01-19T18:45:12+01:00
Przygoda była niecodzienna, nie każdy mógł by takie coś przeżyć ...
I tak wszystko zakończyło się dobrze . Każdy był szczęśliwy lub przeciwnie Cała sytuacja zakończyła sie bardzo żle a uśmiechu który okazywał byszczęcie nie możan było znaleźć na żadnej twarzy .
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:47:43+01:00
Zależy o czym jest to opowiadanie, ale możesz je zakończyć np tak :

Nigdy nie zapomnę tego dnia z pewnością będę go dobrze wspominała.

Ta chwila nauczyła mnie wielu dobrych rzeczy.Będę ją na pewno często dobrze wspominać.

Chciałabym żeby ten dzień trwał codziennie, bo był jednym z najlepszych przeżyć w moim życiu...

Teraz wiem jak mam postępować nie będę już zła na nikogo i nigdy nie ocenie ksiązki po okładce...

Wszystko zakończyło się dobrze . Każdy był uśmiechnięty jak to na końcu opowiadań często bywa..


PROSZĘ O NAJLEPSZĄ ODP. !!!!!!!!!
22 4 22