Chodzi o wyrazenia algebraiczne. A oto pytanie :
Na działce posadzono d krzewów porzeczek w n równych rzędach. Oblicz, ile krzewów było w jednym rzędzie. Wytłumacz, dlaczego musimy zrobić założenie : n ≠ 0,nId. Aha i czy ktoż może mi wytłumaczyć co oznacza ten znak ≠

2

Odpowiedzi

2010-01-19T18:45:55+01:00
≠ - jest różne od ,
to założenie musimy wprowadzić, ponieważ n określa ilość rzędów . A nie może być ich 0 .
wyrażenie: d/n .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:47:22+01:00
Ja moge tobie wytłumaczyć co znaczy znak ≠ czyli że jak zrobisz np dwoma sposobami to zadanie to wyniki się różnią
1 5 1