Odpowiedzi

2010-01-19T18:46:09+01:00
G-gęstość
V-objętość
m-masa

g=m/v
m=g*V

V=20cm*4cm*120cm = 9600 cm3

m=0,80(g/cm3)*9600cm3 = 7680g = 7,68kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:47:07+01:00
V = 0,2m x 0,04m x 1,2m = 0,0096 m3
d = 800kg/m3
m - ?

d= m/V
m - d x V
m = 800kg/m3 x 0,0096m3
m = 7,68 kg

Odp. Masa dębowej deski wynosi 7,68kg.
4 4 4
2010-01-19T18:47:59+01:00
V = 20 cm × 4 cm × 120cm = 9600 cm³
ρ = m/V
m = ρ × V = 0,80(g/cm3) × 9600 cm³ = 7680 g = 7,68 kg
1 5 1