Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:43:36+01:00
A=1,2m
b=2m
c=12,5mm=0,0125m

v=a*b*c
v=1,2m*2m*0.0125m
v=0.03m szesciennego
1 5 1
2010-01-19T18:44:04+01:00
12,5 mm = 1,25 cm = 0,0125 m
V = 1,2 m * 2 m * 0,0125 m = 0,03 m³
2010-01-19T18:44:59+01:00
A=1,2m=120cm
b=2m=200cm
c=12,5mm=1,25cm

v(objetosc)
v=a*b*c
v=120cm*200cm*1,25cm=30000cm³

Odp: plytka ma obj. 30000cm³=0,03m³

mysle ze to jest dobrze:)
licze na naj:)