Odpowiedzi

2010-01-19T18:46:38+01:00
Za swoją żonę wybrałbym Jagienkę ze Zgorzelic. Była ona bardzo doświadczona przez los. Sama z ojcem musiała się zajmować rodzeństwem, gdyż jej matka zmarła. Była pracowita i pomocna. Na pewno troszczyłaby się o mnie i byłbym pewny ze naszej rodzinie nigdy nie zabraknie jedzenia, ponieważ ona sama chodziła na polowania, potrafiła znaleźć się w każdej sytuacji.

;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:52:16+01:00
Na miejscu zbyszka wybralabym za zone Danusie ponieważ była bardziej kobieca niz Jagna. W Danusi zakochal sie od pierwszego wejrzenia a Jagienke znał tyle lat i nigdy nic miedzy nimi nie było. Danusia była z dobrego domu i zakochal sie w jej spiewie. Daniusia uratowała mu życie. Danusi ojcem był słynny Jurand na którym miał zamiar sie wzorowac. :)
1 5 1