Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T20:01:23+02:00
5,8 - 5 i osiem dziewiątych + 3,4 - 3 i trzy dwudzieste siódme =
5 i 8/10 - 5 i 8/9+3 i 4/10- 3 i 3/27=8 i 12/10 -5 i 6/27 -3 i 3/27=
=8 i 12/10 -8 i 3/27 =
=9 i 2/10 - 8 i 1/9= 9 i 1/5 -8 i 1/9= 9 i 9 /45 - 8 i 5/45= 1 i 4/45
2009-09-29T20:03:41+02:00
To bedzie tak
5 i osiem dziesiotych -5osiem dziestych +3 i cztery dziesote-3 i trzy dwudzieste siodem = 0 +3 i sto óśmych dwiescie siedemdziesiotych =siedemdziesiot osiem dwiescie siedemdziesiotych
2009-09-29T20:18:47+02:00
5,8 - 5 i osiem dziewiątych + 3,4 - 3 i trzy dwudzieste siódme = 522/90-530/90+306/90-280/90=-8/90+26/90=18/90=2/10=1/5