Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:44:47+01:00
Rene Magritte to belgijski malarz i jednocześnie surrealista. Był nazywany "autorem słów i rzeczy".
2010-01-19T18:47:02+01:00
Rene Magritte urodził się 21 listopada 1898 w Lessines, Hainaut, a zmarł 15 sierpnia 1967 w Brukseli. Był malarzem, surrealistą.
Był nazywany "autorem słów i rzeczy", gdyż lubił zmieniać nazwy przedmiotów.
Jego obrazy wyróżniała poetycka nastrojowość oraz znakomity, precyzyjny rysunek.