Odpowiedzi

2010-01-19T18:46:58+01:00
Klikamy na plik prawym klawiszem lub zmieniamy nazwe
np nazwa.mp3 i zapisujemy ;)
plik rar otwieramy za pomoca programu i rozpakowywujemy .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • zeyk
  • Początkujący
2010-01-19T18:47:22+01:00
Rar to jest plik spadowany najczęściej przez program winrar
a mp3 to format pitosenki itp. a więc zapewne musisz rozpakować rar'a i po sprawie
1 5 1
2010-01-19T21:12:07+01:00
Nie da się można rozpakować plik, a nie zmienić jego format.
2 3 2