Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:47:52+01:00
Każdy trójkąt ma 3 wysokości ( po jednej z każdego wierzchołka ). Wysokości przecinają się
w punkcie zwanym ortocentrum.
Każdy trójkąt ma 3 środkowe ( po jednej z każdego wierzchołka ). Środkowe przecinają się w
stosunku 2:1 w punkcie zwanym środkiem ciężkości.
Każdy trójkąt ma 3 symetralne ( po jednej z każdego boku ). Symetralne przecinają się
w punkcie, który jest środkiem okręgu opisanego na tym trójkącie.
Każdy trójkąt ma 3 dwusieczne ( po jednej z każdego kąta ). Dwusieczne przecinają się
w punkcie, który jest środkiem okręgu wpisanego w ten trójkąt.
1 5 1
2010-01-19T18:48:50+01:00
-Każdy trujkąt ma 3 wysokości po lednej do każdego odcinka
-Każdy trójkąt ma 3 symetralne
-jeden z boków o podstawe a dwa kolejne to ramiona
-suma dwuch ramin musi być większa od długości 3 ramienia

mam nadzieeje zę dobrze
3 4 3