Wyrażenie syzyfowa praca wiąże się z mitycznym królem Syzyfem, władcą Koryntu, który naraził się bogom. Za karę musiał nieustająco wtaczać głaz na szczyt góry, a kamień zawsze spadał tuż przed wierzchołkiem. Jakie jest współczesne znaczenie tego wyrażenia?

syzyfowa praca - ...................................................

3

Odpowiedzi

2010-01-19T18:47:12+01:00
Syzyfowa praca- wymagająca ustawicznych i często bezskutecznych wysiłków; trud ciężki i bezcelowy
2 5 2
2010-01-19T18:47:21+01:00
Syzyfowa praca - praca daremna , nie dająca rezultatów ;]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:48:21+01:00
Syzyfowa praca - ciągła, ciężka praca, bez końca .
2 3 2