Odpowiedzi

2010-01-19T18:47:51+01:00
Ramię, które należy pomnożyć przez 2 to ramię 9 cm, ponieważ w przeciwnym razie trójkąt by nie mógł istnieć.
4cm + 2*9cm= 22cm
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:48:43+01:00
Ramiona muszą mieć po 9cm, bo nie istnieje taki trójkąt 4cm,4cm,9cm, więc obwód wynosi:
9cm+9cm+4cm=22cm
6 4 6
2010-01-19T18:49:22+01:00
A=9cm
b=9cm
a=b
c=4cm

Obw=a+b+c
Obw=9cm+9cm+4cm=22cm
7 3 7