Odpowiedzi

2010-01-19T18:50:38+01:00
Używać należy dobrych antywirusów oraz nie grać w gry internetowe bo czasami są hakerzy na tych grach czy stronach.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:19:52+01:00
Używać antywirusa gdyż koń trojański może wkraść sie z internetu

strzec sie go gdyż hakerzy mogą przez niego włamać sie do systemu komputera

morze przez niego nastompić Zdestabilizowanie pracy systemu komputerowego
7 3 7