Z podanych nizej panstw wybierz i wpisz do zeszytu:
a) istniejące nadal (tzn.po pierwszej wojnie światowej
b) nowe
c) te które przestały istnieć


litwa,niemcy rosja polska,austro-wegry ,rumunia,czechosłowacja francja,finlandia,serbia,wielka brytania wegry, bułgaria,estonia.

3

Odpowiedzi

2010-01-19T18:52:52+01:00
A)litwa niemcy rosja rumunia polska francja wielka bryt. węgry bułgaria estonia serbia
b)finlandia estonia
c)austro-węgry czechosłowacja
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:53:21+01:00
A)niemcy, rosja, francja, wielka brytania
b)litwa, polska, rumunia, czechosłowacja, finlandia, wegry, bułgarnia, estonia
c)austro-węgry
1 5 1
2010-01-19T19:01:54+01:00
A)litwa niemcy rosja rumunia polska francja wielka bryt. węgry bułgaria estonia serbia
b)finlandia estonia
c)austro-węgry czechosłowacja