Odpowiedzi

2010-01-19T18:49:20+01:00
[3x-2y=5 |*3
[-2x+6y=9 zakładam ze tu powinien byc x

[9x-6y=15
[-2x+6y=9

7x=24 |:7

x~3,428
1 1 1
2010-01-19T18:50:38+01:00
3x-2y=5
-2y+6y=9

3x-2y=5
4y=9 /2

3x-2y=5
2y=4,5

3x=9
x=3

y=2

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:58:36+01:00
3x-2y=5}
-2y+6y=9}

3x-2y=5 |+2y
3x=5+2y |3
x=1+2/3+2/3 y

-2*(1 2/3+2/3 y)+6y=9
-3 1/3 -1 1/3 y+6y=9 |+3 1/3
4 2/3y=12 1/3 |/4 2/3
y=37/14
y=2 9/4

3x-2*(2 9/14)=5
3x-5 2/7=5 |+5 2/7
3x=10 2/7 |/3
x=3 3/7




3 1 3