Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:13:28+01:00
Wielu ludzi łamie np. prawa mniejszości narodowych tzn. nie toleruje ich, daje im odczuć, że są 'inni'. Człowiek ogranicza innym prawo do wolności wypowiedzi np. poprzez zastraszanie.
Jedno z praw to ; zakaz stosowania tortur, nieludzkiego lub poniżającego traktowania lub karania. Często zdarzają się bójki w wyniku których druga osoba zostaje poszkodowana.
To chyba wszysko co dotyczy łamania prawa....

Obowiązki obywatela RP to m.in ;
dbanie o środowisko ( człowiek zaśmieca parki czy lasy)
troska o dobro wspólne ( człowiek niszczy miejsca publiczne np. przystanki tramwajowe, przez to inni nie mogą np. sprawdzić godziny odjazdu tramwaju)

LICZĘ NA NAJ :)
( mam nadzieję, że pomogłam
2010-01-19T22:28:19+01:00
- przemoc fizyczna i psychiczna
- niszczenie mienia publicznego (nawet pisanie na ławkach w szkole to wykroczenie)
- przechodzenie przez ulicę w miejscach nie dozwolonych
- przeklinanie w miejscach publicznych
- nie tolerancja
- bójki, czyli naruszenie nietykalności cielesnej